LIVRARE - GRATUIT!

POLITICĂ DE RETUR

Dacă doriți să returnați produsul achiziționat din orice motiv, vă rugăm să ne anunțați la contact@sigurieftin.ro în termen de 14 zile de la primirea produsului. Va trebui să suportați costul returnării produsului. Puteți achita costul retrimiterii produsului de înlocuire prin ramburs la livrare la primirea produsului de înlocuire. Vă rugăm să returnați produsul prin PTT Express.

Conditii pentru retur:

- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva etc.
- In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Procedura de rambursare a prețului produsului:
- returnați produsul așa cum este indicat, în stare nedeteriorată
- După ce produsul a fost returnat, vom transfera banii în contul pe care l-ați furnizat în termen de 14 zile.

Vă rugăm să ne dați următoarele informații în e-mail:

Numele Dvs.
Numărul de comandă
Ce produs doriți să returnați
Numărul de telefon
Adresa Dvs. de email
Dacă aveți ocazia, vă rugăm să ne scrieți de ce doriți să returnați produsul. Opinia clienților noștri este importantă pentru noi și ne străduim să ne îmbunătățim serviciile pe baza tuturor feedback-urilor.
De asemenea, vă rugăm să ne dați și contul Dvs. bancar, astfel încât să vă putem transfera prețul produsului returnat. Mulțumim!


Anulare

Dacă doriți să vă ștergeți achiziția, vă puteți anula cu ușurință comanda dacă v-ați înregistrat la noi și statutul comenzii dvs. este "În așteptare de procesare". Iată cum procedați: accesați meniul "Profilul meu" din partea de jos a paginii cu adresa de e-mail și parola pe care le-ați introdus. În secțiunea "Comenzi", selectați comanda pe care doriți să o anulați. Faceți clic pe butonul "Start Cancellation" (Începeți anularea) și comanda dvs. este anulată.

Serviciul clienți:

Email: contact@sigurieftin.ro

Tel.: +40373813004

 

POLITICA DE RETURNARE

Informații despre dreptul de retragere al consumatorului
Ca consumator, Codul civil 8:1. Potrivit § 1, pct. 3, este considerată doar o persoană fizică care acționează în afara sferei profesiei sale, ocupației independente sau activității sale de afaceri, astfel încât persoanele juridice nu pot folosi dreptul de retragere fără justificare!
45/2014. (II. 26.) Conform § 20 din Decretul Guvernului, aveți dreptul de a anula fără a prezenta motive. Consumatorul are dreptul de retragere
a) în cazul unui contract de vânzare a unui produs aa) la produs,
ab) la cumpărarea și vânzarea mai multor produse, dacă fiecare produs este livrat la un moment diferit, până la ultimul produs livrat,
se poate exercita in termenul care incepe de la data primirii de catre consumator sau un tert indicat de acesta, altul decat transportatorul, termen care este de 14 zile.
Prevederile acestei clauze nu afecteaza dreptul consumatorului de a-si exercita dreptul de retragere specificat in aceasta clauza in perioada cuprinsa intre data incheierii contractului si ziua primirii produsului.
În cazul în care consumatorul a făcut o ofertă de încheiere a contractului, consumatorul are dreptul de a retrage oferta înainte de încheierea contractului, ceea ce pune capăt caracterului obligatoriu al ofertei care acoperă încheierea contractului.
Declarația de retragere, exercitarea dreptului consumatorului de retragere sau de reziliere
45/2014, consumatorul (II. 26.) Vă puteți exercita dreptul garantat la § 20 din Hotărârea Guvernului printr-o declarație clară în acest sens sau prin utilizarea unui exemplu de declarație care poate fi descărcat și de pe site. În caz de anulare în scris, este suficient să trimiteți declarația de anulare în termen de 14 zile.

Valabilitatea declarației de retragere a consumatorului
Dreptul de retragere se consideră că a fost exercitat în termenul limită dacă consumatorul își trimite declarația în termen. Termenul limită este de 14 zile.
Consumatorului îi revine sarcina de a dovedi că și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu această prevedere.
Vânzătorul este obligat să confirme declarația de retragere a consumatorului pe un suport electronic de date după sosirea acesteia.
Obligatiile Vanzatorului in cazul anularii de catre consumator
Obligația vânzătorului de rambursare
Daca consumatorul este cel 45/2014. (II. 26.) se retrage din contract în conformitate cu § 22 din Hotărârea Guvernului, Vânzătorul va rambursa întreaga sumă plătită de consumator ca despăgubire, inclusiv costurile suportate în legătură cu executarea, cum ar fi taxa de livrare, în termen de paisprezece zile de la cunoștința retragerii. Vă rugăm să rețineți că această prevedere nu se aplică costurilor suplimentare cauzate de alegerea unui alt mod de transport decât cel mai puțin costisitor mod standard de transport. Metoda obligației de rambursare a Vânzătorului
45/2014. (II. 26.) În cazul retragerii sau rezilierii în conformitate cu § 22 din Hotărârea Guvernului, Vânzătorul va rambursa suma datorată consumatorului în același mod ca metoda de plată utilizată de consumator. Pe baza consimțământului expres al consumatorului, Vânzătorul poate utiliza o altă metodă de plată pentru rambursare, dar consumatorului nu i se poate percepe nicio taxă suplimentară ca urmare. Vânzătorul nu este responsabil pentru întârzierile datorate unui număr de cont bancar sau a unei adrese poștale furnizate greșit și/sau incorect de către Consumator.
Costuri adiționale
În cazul în care consumatorul alege în mod expres un alt mod de transport decât cel mai puțin costisitor mod obișnuit de transport, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare rezultate. Într-un astfel de caz, suntem obligați să rambursăm până la taxele generale de livrare indicate. Dreptul de reținere
Vânzătorul poate reține suma datorată consumatorului până când consumatorul a returnat produsul sau a dovedit fără îndoială că l-a returnat; dintre cele două, trebuie luată în considerare data anterioară. Nu putem accepta articole trimise în numerar la livrare sau prin poștă.
În cazul retragerii sau încetării obligațiilor consumatorului
Returnarea produsului
Daca consumatorul este cel 45/2014. (II. 26.) În conformitate cu § 22 din Hotărârea Guvernului, acesta se retrage din contract, este obligat să returneze produsul imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la notificarea retragerii, sau să îl predea către Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa primeasca produsul. Returul se consideră finalizat în termenul limită dacă consumatorul trimite produsul înainte de termenul limită.
Suportul costurilor directe legate de returnarea produsului
Consumatorul suportă costul direct al returnării produsului. Produsul trebuie returnat la adresa Vanzatorului. In cazul in care consumatorul denunta contractul de prestare de servicii incheiat in afara spatiului comercial sau in randul persoanelor absente dupa inceperea prestarii, acesta este obligat sa plateasca societatii un onorariu proportional cu serviciul prestat pana la data notificarii rezilierii catre Compania. Suma care trebuie plătită proporțional de către consumator trebuie determinată pe baza sumei totale a contraprestației stabilite în contract plus impozit. În cazul în care consumatorul dovedește că suma totală astfel determinată este excesiv de mare, suma proporțională trebuie calculată pe baza valorii de piață a serviciilor prestate până la data încetării contractului. Vă rugăm să rețineți că nu putem accepta un produs returnat în numerar la livrare sau prin poștă. Responsabilitatea consumatorului pentru amortizare
Consumatorul este responsabil pentru amortizarea rezultată din utilizarea care depășește utilizarea necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.